Tevreden of Klachten

Tevreden

Vertel het vooral verder, heeft u een klacht neem dan contact met ons op zodat wij hopelijk samen tot een oplossing kunnen komen.

Klachten

Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je onverhoopt toch een klacht dan kun je telefonisch of per mail contact met ons opnemen. Omschrijf hierbij duidelijk jouw klacht, voeg ter verduidelijking foto’s bij en vermeld daarbij tevens jouw naam, adres en telefoonnummer. Als het om bestelde artikelen gaat, vermeld dan ook je klant- en ordernummer.

Jouw klacht wordt uiterlijk binnen 7 werkdagen inhoudelijk behandeld. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 7 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Mail

Voor klachten kun je ons mailen: horsecorner@live.nl
Wij streven ernaar om mails binnen twee werkdagen te beantwoorden.

Telefoon

06-44217701
Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 10.00 – 20.00 uur

Bereikbaarheid zaterdag van 10.00 – 16.00uur

(Whatsapp mag altijd, deze proberen wij zsm te beantwoorden)
(Graag ordernummer bij de hand)